No bankrota līdz straujai izaugsmei

Kā no maza uzņēmuma kļūt par lielu?

Sapnis viens,  realitāte cita. Kā to mainīt?

Man ir sapnis izveidot lielu un veiksmīgu uzņēmumu.

Teorētiski domājot, formula, kas mani  tur varētu aizvest ir vienkārša. Vienā galā ielieku naudu, otrā izņemu ārā vairāk. Nopelnīto ieguldu, lai visu iesaistīto - komandas, klientu dzīve kļūtu vieglāka, laimīgāka. 

Protams, ja tas darbotos pēc šādas teorijas, viss, kas atliktu - integrēt šo stratēģiju savā uzņēmuma darbībā un sākt pelnīt.

Un tomēr tā nenotiek. Es nepārtraukti atduros pret izaicinājumu, kad pašā pamatā nevienam nav īsti skaidrs, ko vēlos ar savu uzņēmumu panākt, izveidot, ko vēlās mani klienti. Atduros, stāstot vienu un to pašu katram darbiniekam, klientam, partnerim. Nespēju apkārt atrast nevienu, kas pietiekoši iedziļinās. Beigās visu daru pats. Es neesmu spējis aiznest savu ideju, jo, visticamāk, pats līdz galam tajā neesmu iedziļinājies.

Pienāk brīdis, kad man zūd motivācija meklēt risinājumus, jo līdz šim tie, kas ir atrasti, nav pilnībā virzījuši mani pretī savam mērķim - lielam un veiksmīgam uzņēmumam. Kļūstu atkarīgs no citiem, viņu lēmumiem, jo daru lietas, kas nes vismaz kaut kādus ienākumus uzņēmuma uzturēšanai -  nevis to, kādēļ īstenībā radīju šo uzņēmumu. Nestrādāju pie “lielajām” lietām, stratēģiskajiem jautājumiem, jo lielākoties nodarbojos ar mikro-menedžmentu, paliekot par mazu uzņēmumu, kas skrien savā vāveres ritenī, nespējot no tā izkļūt.

Uzņēmējdarbības pamatprincips - strādāt gudri - eCOMHUB

Man vienmēr ir teikuši, ka smags darbs atmaksājas, bet diemžēl ar to vien nepietiek. Jāstrādā ne tikai smagi, bet arī gudri.

Un ko tad nozīmē šis - strādāt gudri? 

  • Saprast - vai mans produkts ir vērtība manam potenciālajam klientam?
  • Kas ir mans klients - mana mērķauditorija?
  • Kā savam klientam pārdot šo produktu - mana pircēja ceļš.
  • Un beigu beigās - procesu automatizācija.

Ejot līdzi laikam un pielāgojoties notikumu virzībai, šobrīd ļoti uzskatāmi redzams, ka labākais veids procesu automatizācijai ir e-komercija jeb pārdošana internetā. Te gan pieminu, ka darbs pie veiksmīgas pārdošanas internetā var sākties tikai tad, kad izstrādāti iepriekš minētie uzdevumi. 

Ko mēs iegūstam pārdodot internetā? 

  • pārdošanas sistēmu, nodrošinot un kontrolējot vajadzīgo pārdošanas apjomu, 
  • sakārtojam un automatizējam iekšējos procesus, 
  • veicam nepieciešamās darbības, ieguldot mazāk laika un resursu, izdarot darbības vienreizēji, bet paliekoši - “pelnam guļot”. 

Klienta ceļš līdz pirkumam - eCOMHUB
Galvenais izaicinājums pārdošanai internetā ir komunikācija ar savu gala klientu. Mums jāveido tādas attiecības, caur kurām tiek parādīta produkta vērtība. Mūsu mērķis nevar būt tikai produkta tirgošana vien, cīņa par labāko cenu. Mēs tirgojam vērtību, kuru sniedzam ar savu biznesu.

Tomēr, cik ļoti grūti ir aprecēties pirmajā randiņā, tikpat grūti ir pārdot savu produktu pie pirmās saskarsmes ar klientu. Mūsu biznesa ”attiecībām” ar klientu internetā ir jānoiet noteikts ceļš, kurā mēs ar sevi iepazīstinām, radām vajadzību pēc mūsu produkta, veidojam uzticību klienta un zīmola starpā un veicinām vēlmi pirkt. Zināt, gribēt, uzticēties un pirkt. 

Šī brīža situācija pasaulē ir paātrinājusi e-komercijas izaugsmi, būtiski mainot to, kā cilvēki iepērkas un, diezgan ticami, iepirksies arī nākotnē. Pasaulē, vairākos e-komercijas tirgos, izaugsme šogad sasniegusi pat vairāk kā 30%. Līdz ar to, atkal nonākam pie secinājuma, cik svarīgi ir domāt par to, kā uzlabot savas online “attiecības” ar savu topošo, esošo klientu.

 

"Mums izdevās mēneša pārdošanas apjomus internetā palielināt no 5 000 EUR līdz 220 000 EUR." 

Kādas izmaiņas var piedzīvot bizness, kas precīzi pārzina sava klienta vēlmes un vajadzības, zina, kā veidot komunikāciju, kas uzrunā mērķauditoriju? To es piedzīvoju vienā no saviem pēdējiem projektiem, vadot uzņēmuma pārdošanu. Strādājot pie iepriekš uzskaitītajām lietām, mēs mēneša pārdošanas apjomus internetā palielinājām no 5 000 EUR līdz 220 000 EUR. Un tas viss nedaudz vairāk kā gada laikā. Tas ļāva uzņēmumam izbēgt no draudošā bankrota, skrējiena vāveres ritenī, sākot pievērsties izaugsmei.

Šī pieredze mani iedvesmoja atjaunot zīmola “eComHub” darbību. Kā vienu no galvenajiem mērķiem izvirzot vienotas komūnas veidošanu, kurai ir brīva piekļuve pārbaudītām zināšanām un pieredzei. Lai ikviens iesaistītais spētu spert savu nākamo soli profesionālajā un personīgajā attīstībā.

Pamats ikvienam šodienas uzņēmējam biznesa attīstīšanā

Ieraudzīt savu biznesu "ērgļa lidojumā"

Es skatos uz attīstību, kā uz struktūru kopumā.  Nav svarīgi saprast katru instrumentu vai rīku atsevišķi, ja mēs nevaram ieraudzīt “lielo bildi”, skatu no augšas.

Vai Tu sev uzdod jautājumu - kas manam konkrētajam projektam ŠOBRĪD ir nepieciešams TURPMĀKAJĀ  attīstībā? Vai Tu skaties uz savu biznesu no “ērgļa lidojuma”, meklējot nesakārtotās lietas? 
Sākot uzdot šos jautājumus, daudzi sastapsies ar sajūtu - jo dziļāk mežā, jo vairāk koku. 

Šobrīd, vadot vairākus projektus, strādājot ar vairākiem desmitiem uzņēmēju, mārketinga, e-komercijas speciālistu, lielākoties sastopos ar vieniem un tiem pašiem jautājumiem. Tāpēc, apkopojot iegūtās zināšanas un prasmes, esmu izveidojis pamatu, kuru katram mūsdienīgam uzņēmējam būtu vērtīgi zināt.
Biznesa izaugsme - sarežģīts un neizprotams ceļš. eCOMHUB

Esmu pavadījis vairāk kā septiņus gadus, meklējot instrumentus, kā veidot sava uzņēmuma izaugsmi. Gribot kļūt par labāku vadītāju, komandas līderi. Izprotot, kā pārdot produktus ar augstu pievienoto vērtību, kas palīdz mūsu klientiem piepildīt savas vajadzības, man - ejot pretī sapnim par lielu un veiksmīgu uzņēmumu.

Tāpēc piedāvāju pievienoties 3 dienu bezmaksas izaicinājumam, kurā kopīgi un strukturēti iesim cauri svarīgākajiem soļiem sava biznesa attīstībai ONLINE vidē. Šis ir nākamais solis pretī izaugsmei  

Piesakies šeit

Aicinu dalīties bloga raksta komentāros ar saviem pieredzes stāstiem, lielākajiem izaicinājumiem, domām un ieteikumiem, lai arī turpmāk es varu radīt tādu saturu, kas palīdzētu Tavā personīgajā un profesionālajā izaugsmē.

Mācies no darītāju kļūdām un pieredzēm. Tas ir ātrāk un lētāk!

E-komercijas eksperts un pilna laika uzņēmējs Gustavs Gotauts

26 Komentāri

Eric

Hi, Eric here with a quick thought about your website ecomhub.lv…

I’m on the internet a lot and I look at a lot of business websites.

Like yours, many of them have great content.

But all too often, they come up short when it comes to engaging and connecting with anyone who visits.

I get it – it’s hard. Studies show 7 out of 10 people who land on a site, abandon it in moments without leaving even a trace. You got the eyeball, but nothing else.

Here’s a solution for you…

Talk With Web Visitor is a software widget that’s works on your site, ready to capture any visitor’s Name, Email address and Phone Number. You’ll know immediately they’re interested and you can call them directly to talk with them literally while they’re still on the web looking at your site.

CLICK HERE https://talkwithwebvisitors.com to try out a Live Demo with Talk With Web Visitor now to see exactly how it works.

It could be huge for your business – and because you’ve got that phone number, with our new SMS Text With Lead feature, you can automatically start a text (SMS) conversation – immediately… and contacting someone in that 5 minute window is 100 times more powerful than reaching out 30 minutes or more later.

Plus, with text messaging you can follow up later with new offers, content links, even just follow up notes to keep the conversation going.

Everything I’ve just described is extremely simple to implement, cost-effective, and profitable.

CLICK HERE https://talkwithwebvisitors.com to discover what Talk With Web Visitor can do for your business.

You could be converting up to 100X more eyeballs into leads today!

Eric
PS: Talk With Web Visitor offers a FREE 14 days trial – and it even includes International Long Distance Calling.
You have customers waiting to talk with you right now… don’t keep them waiting.
CLICK HERE https://talkwithwebvisitors.com to try Talk With Web Visitor now.

If you’d like to unsubscribe click here http://talkwithwebvisitors.com/unsubscribe.aspx?d=ecomhub.lv

Eric

Hey, my name’s Eric and for just a second, imagine this…

- Someone does a search and winds up at ecomhub.lv.

- They hang out for a minute to check it out. “I’m interested… but… maybe…”

- And then they hit the back button and check out the other search results instead.

- Bottom line – you got an eyeball, but nothing else to show for it.

- There they go.

This isn’t really your fault – it happens a LOT – studies show 7 out of 10 visitors to any site disappear without leaving a trace.

But you CAN fix that.

Talk With Web Visitor is a software widget that’s works on your site, ready to capture any visitor’s Name, Email address and Phone Number. It lets you know right then and there – enabling you to call that lead while they’re literally looking over your site.

CLICK HERE http://talkwithcustomer.com to try out a Live Demo with Talk With Web Visitor now to see exactly how it works.

Time is money when it comes to connecting with leads – the difference between contacting someone within 5 minutes versus 30 minutes later can be huge – like 100 times better!

Plus, now that you have their phone number, with our new SMS Text With Lead feature you can automatically start a text (SMS) conversation… so even if you don’t close a deal then, you can follow up with text messages for new offers, content links, even just “how you doing?” notes to build a relationship.

Strong stuff.

CLICK HERE http://talkwithcustomer.com to discover what Talk With Web Visitor can do for your business.

You could be converting up to 100X more leads today!

Eric
PS: Talk With Web Visitor offers a FREE 14 days trial – and it even includes International Long Distance Calling.
You have customers waiting to talk with you right now… don’t keep them waiting.
CLICK HERE http://talkwithcustomer.com to try Talk With Web Visitor now.

If you’d like to unsubscribe click here http://talkwithcustomer.com/unsubscribe.aspx?d=ecomhub.lv

Ruta Porniece

Noskatījos eComHub"3 dienu izaicinājumu"- par savas vīzijas, stratēģijas, vērtības noteikšanu un ideālā klienta noteikšanu un sasniegšanu. Īsi un konspekti bija pateikts daudzu apmācības kursu kopsavilkums. Man noteikti ir skaidrs ceļš redzams, kas man darāms, lai turpinātu pieslīpēt sava nodibinājuma Smart minds vīziju un piedāvājumu klientam! Malači! un sirsnīgs paldies dalīšanos ar šīm zināšanām❤🙏🙏🙏

Inguna Irbe

Fantastiski. Spēcinoši. Strukturēti. Radoši. Paldies par lekciju.. Ļoti vēlētos šīs dimensijas dziļāku izpratni. Smalks sastāvdaļu tīklojums, atklāj milzīgu, nozīmīgu formas kopumu. Svarīgi saprast, kā efektīvāk un ātrāk apjaust šo kopumu. Redzet lielo mazajā.

Egija Zernova

Paldies par noderīgo semināru – 3 dienu izaicinājums. Bija ļoti noderīgi un interesanti. Beidzot puzles gabaliņi salikās kopā un skaidri zinu, kas vēl jāizdara! P.S. Arī mans puika 10 gadnieks ar interesi klausījās!!

Dalies ar savu komentāru